الرئيسية / غير مصنف / قصص سكس زهره جارتنا قفشتني مع حبيبتي عالسطوح
Loading...

قصص سكس زهره جارتنا قفشتني مع حبيبتي عالسطوح

قصص سكس انا خالد طالب بكلية التجاره بجامعة الزقازيق .. عندي 20 سنه .. جسمي رياضي وطويل البنيه حكماا للعبي لكرة السله في الجامعه.

اعرفكم بالشخصيات حسب الظهور .. 


مريم : زميلتي في الدراسه وحبيبتي وجارتنا في نفس الشارع .. بتسكن في الدور التاني في عماره ووالدها صاحب العماره .. مريم جسمهاا كيرفي طيزهاا كبيره ومدوره وبزازها متوسطه وبيضا وجسمهاا ابيض وبيترج زي الملبن.


زهره : جارتنا بتسكن في العماره اللي فيها مريم بالايجار في الدور اللي قبل السطح .. جسمهاا رفيع بس طيزهاا كبيره وبزازهاا كبيره وسطهاا حلو قصص سكس ورفيع ومبين طيزهاا الكبيره وموضح امكانياتها ومتوسطة الجمال.


” مكالمه مع مريم حبيبتي “


انا : ازيك يابت وحشاني
مريم : وانت كمان واحشني جدا
انا : بكاشه بابت .. لما انتي عايزه تشوفيني طب منتقابل ولا علشان الاجازه جت تختفي كدا داحنا حتي جيران يعني سهل نتقابل
مريم : مانت عارف اني مش بطلع وغير كدا هنتقابل فين
انا : عالسطح عندك زي المرتين اللي فاتوو ..قصص سكس العماره كلها ساكنين ومحدش بيسأل رايح ولا جاي منين
مريم : لا انسي يحبيبي موضوع السطح دا كل مره بنتجاوز مع بعض اكتر من اللي قبلهاا وانا بصراحه خايفه يحصل بينا حاجه
انا : لا متقلقيش مش هيحصل حاجه انتي عارفه اني بعرف امسك نفسي كويس
مريم : هوا انا قلقانه بس موافقه علشان واحشني .. بكرا الساعه 7 بالليل هقول لماما اني رايحه مشوار وهستناك فوق
انا : خلاص اشطاا مش هتأخر عليكي
مريم : اوك ياحبيبي سلام بقا علشان هقوم اجهز العشا للي في البيت
انا : اوك سلام 


*” تاني يوم الساعه 7 وخمسه عالسطح “*


مريم : ايه اللي اخرك عليا كدا ياحبيبي وحشتني
انا : اتاخرت ايه يابت دا هما خمس دقايق بطلي محن
مريم : محن !! ماشي انا بقا زعلانه
انا : لا لا متزعليش شوفي اصالحك ازاي
مريم : مش  قصص سكس عايزك تصالحني
انا : لا ازاي لازم اصالحك وقربت منها وبوستها علي راسها
مريم : اهاا اابتدينا قلة الادب
اناا : هههههه حبه فرفشه يبت مش تبقي قفوشه
مريم : طيب بس حاسب من الغلط
انا : من عنيا ياروحي تعالي بس نقعد عالكنبه دي وناخد راحتنا في القعده. 


– قعدنا عالكنبه وقربت من شفايفها ومسكت رقبتها وبوستها ومع اول بوسه مريم داخت ومش كانت قادره تمسك نفسهاا لانها لسه مكتشفه شهوتها قريب فضلت ساندهاا من رقبتها وببوس في شفايفا وبمص فيهم نيمتها عالكنبه وفضلت ابوس فيهاا وهيا متجاوبه معايا مسكت بزها وفيقصص سكس  نفس الوقت ببوس فيها فضلت اعصر بايدي في بزها جامد بدأت تتأوه وصوتها يعلي بااه اه اه اه اممم حطيت ايدي علي كسها من فوق الهدوم شهقت شهقه امممممم قلعتها التيشرت والبراا ونزلت قصص سكس لحس في بزازها ومص في حلمه بزهاا وعصر وعض فيهم فصلت تتأوه ااه ااه وصوت انفاسها علي قلعت التيشرت وفضلت بالبنطلون في ثانيه وقلعتها البنطلون وفضلت بالبانتي شديت بصابعي البانتي من عند كسهاا ولمست كسهاا بايدي حسيتهاا اتنفضتت قلعتها البانتي ونزلت بشفايفي مص في كسها وعض في زنبورهاا لحد ماحسيتهاا استوت وشهقت شهقه عاليه والتأوهاات زادت عليهااا وكانت جابت شهوتها وعثلها غرق ايدي قلعت البنطلون والبوكسر وكانت هيا من غير هدوم جبت المسند وحطيته تحت طيزهاا علشان اعرف اشوف خرم طيزهاااا كويس حطيت صابعي في طيزهاا صوتت اااااااه حست العماره سمعتنا لحد مااهديت حطيت التاني والتالت وهياا اه اه اه طيزهاا حسيتهاا وسعت حطيت راس زبي علي فتحة طيزها وهيا راحت قايله ااااااه طويله زقيته شويه وثبته لحد ماتتعود عليه روحت زقه مره واحده في طيزهاا صوتت وقالتلي شيله مش قادره بس انا ولا هنا الشهوه قصص سكس خدتني ومش سامع حاجه ومش شايف غير زبي في طيزها فضلت اطلعه وادخله براحه وهيااا اه اه اه سرعت شويه وبدأت انيك فيهاا بكل قوتي وهياا بتصوت من المتعه والالم في نفس الوقت حسيت اني هجبهم فسرعت اكتر لحد ماجبتهم في طيزهاا حست هيا بسخونه عاليه وكان وشهاا الابيض محمر من كتر النيك والمتعه طلعته من طيزها وسيبتي لبني ينسال بين طيزهاا وينقط علي فرش الكنبه زبي ارتخي شويه طلعتلها قدام وحطيت زبي في بقهاا رفضت في الاول بس انا مدتهاش فرصه حطيته علطوول ومسكتهاا من شعرهاا وفضلت اشد فيهاا وانيكها في بقهاا زبي وقف زي الحديد في ثانيه رجعت حطيته في طيزهااا تاني ونيكتها بسرعه والتأوهاات عليت بس كانت من المتعه مش من الالم لان طيزهاا اتعودت علي زبي فضلت اسرع وانيك فيهاا ولمحت بطرف عيني زهره جارتنا واقفه بتتفرج علينا وانا بنيك مريم طلعت بتاعي من زبي بسرعه ومع تزعيق مريم طلعته ليه يلا شافت هيا كمان زهره اتخضت وحاولت تلملم نفسهاا وانا خبيت زبي وفضلت متسمر مكاني مستني زهره تتكلم .. 


زهره : بتعملوو قصص سكس ايه ياوساخه يامعرصين انا لازم افضحكوو
انا : معلشي ياطنط انني عارفه ان احنا شباب
مريم : مش هنعمل كدا تاني مش تفضحينا وهنعملك اللي انتي عايزاه
زهره : سكووت مع تفكير يتبعه تزعيق بصوت عالي طب لموو نفسكوو واللبسوو وانزلولي تحت ياوساخه اشوف هعمل معاكوو ايه


– بدأنا نلبس هدومنا في هدوء تام ولبسنا وفضلنا باصين لبعض زي مانكون بنقول لبعض هنعمل ايه في المصيبه دي طمنتها وقلتلها هتعدي ولو قصص سكس عملت حاجه قولي اني كنت بهددك بصورك اللي عندي وهفضحك لو معملتيش كدا معايا ووقتها هقول نلم الموضوع ونتجوز حسيتها هديت شويه ونزلنا تحت لزهره جارتنا لقينا الباب مفتوح دخلنا اول ماشافتنا قالت اقعدو هنا علشان نتكلم…

عن igor

شاهد أيضاً

قصص سكس الزوج الشاذ وزوجته

قصص سكس  لي صديق تعرفت عليه سنة 2006 اسمه عمر حيث ان عملي في الشرطة …